2011. március 14., hétfő

"Még egy slukkot a pipából, még egy kortyot a piából, még egy falatot a kenyérből, még egy napot az élettől."

"Nekem ennyi kell és semmi más, az összes többi, csak a ráadás."
Hétvégén megtanultam: dönteni. a pillanatnak élni. nem félni. Azaz: ÉLNI. Nem köszönhetem meg elégszer. : )

Örülök, hogy így alakult. Örülök, hogy most elmondtam mindent anyának. Sokkal jobb.
Akármi lesz: sikerül, vagy nem, örülök, hogy így alakult. E hétvége alatt nagyon sokat tanultam.
Igen. Szeretném. Szeretnélek szeretni. Beismerem, hülye voltam. Rinyáltam. De én hozzád nem fogok odamenni. Ha beszélsz velem, én megmondom, tényleg.
De nem fogok a lábad előtt leborulni. Nem vagyok ribanc, kurva. Van bennem büszkeség.
De nagyon szeretnélek szeretni.
Egész hétvégén Rád gondoltam. És ezen az egész hülyeségen járt az eszem.
De akármi lesz, tényleg örülök, hogy találkoztam Veled. Különben most nem ilyen lennék. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése