2011. március 28., hétfő

Hát én így vagyok ezzel. :)

xD
xD
xD
És ezt még hányszor fogom hallani?
Őszinte voltam. Ez nem tetszett neked. Igyekeztem. Nem tetszett neked. Oda-vissza rángattál, nem tudtam mire készüljek, ezek után még te vagy felháborodva és húzol el a picsába? Na most. Most kezdem elhinni, hogy nem csak és kizárólag bennem van a hiba. No álljunk meg egy percre. Igaz, várni kellett volna rám. De nem sokat. De éppen akkor mondod ki a lesújtó döntésed, amikor én kész lennék. Ezt játszod el másodszorra. Hányszor fogom még ezt hallani? : D
Komolyan: Tisztelem a dolgaid, a döntésed és meg is értem őket. Ha úgy gondolod tudod mit akarsz, akkor én itt leszek. Én nem könyveltem el és kész. xD Szeretni foglak és megmutatom, hogy vannak ilyen emberek. Megmutatom hogy van olyan, aki nem használ ki, aki nem csal meg. Aki szerethet.
De ezt a bejegyzést Neked nem mutatnám meg. Mert tuti felhúznád magad rajta. Kellemetlenséget okozni, meg tudod, nem szeretnék Neked, mert megkedveltelek. : )
Mert én most így látlak. Ilyen.. kusza fonalnak, ami becsomósodott, és most ki kell kötni. Csak rá kell jönni hogyan. : )
A színtiszta emberség beszél belőlem, barátom. A színtiszta, egyszerű szívem. Ne haragudj.
Lehet, hogy ez a hibám?
Bár valaki megmondaná hogy csináljam jól.

1 megjegyzés: